אולמרט: "אני הפוליטיקאי היחידי שכל גדולי הדור קראו להצביע לו"

    אסתי פלד 3 Comment on אולמרט: "אני הפוליטיקאי היחידי שכל גדולי הדור קראו להצביע לו"

    ראש הממשלה לשעבר שהורשע בשוחד אהוד אולמרט בראיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' | על מכירת הצוללת מגרמניה למצרים: "למה היה לו עניין למנוע מהרמטכ"ל ומשר הביטחון את הידיעה על מכירת הצוללת למצרים" | לפיד: "אני ולפיד כבר מזמן לא חברים, הוא כבר לא מדבר כמו פעם. אבל תאמינו לי, מי ששולט בכחול לבן זה גנץ" | האזינו

    אהוד אולמרט צילום: פלאש 90
    7:47
    05.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך יהודי מקבל ייסורים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על החשדות כנגד נתניהו: "אני לא היו נגדי כל כך הרבה חשדות ותיקים, האינטנסיביות הייתה שונה. משראיתי שנחושה הפרקליטות להמשיך את החקירות דבר שיכל להביא לניגוד עניניים פונטנציאלי, העדפתי לוותר לטובת המדינה. עכשיו ראש הממשלה מתעסק בשרידות הפוליטית שלו. היות ונתניהו יעדיף את האינטרס האישי בדברים שהוא חשוד בהם".

    מכירת הצוללת מגרמניה למצרים: "אף אחד לא אמר שהוא פעל במודע כנגד האינטרסים של המדינה. אבל למה היה לו עניין למנוע מהרמטכ"ל ומשר הביטחון את הידיעה על מכירת הצוללת למצרים. יש אפשרות שלראש הממשלה תהיה לו סיבה לתת למצרים אבל למה אסור להם לדעת".

    היחסים עם הציבור החרדי: "אין פוליטיקאי חילוני שמכיר את הציבור החרדי טוב ממני. אני היחיד שכל גדולי הדור ב-1993 קראו להצביע לי כמועמד חילוני וציינו את שמי בקול קורא ב'המודיע'. החרדים יודעים זאת, ואני ממליץ להם על בני גנץ".

    החברות עם לפיד: "אני ולפיד כבר מזמן לא חברים, הוא כבר לא מדבר כמו פעם. אבל תאמינו לי, מי ששולט בכחול לבן זה גנץ. אני מוכן לייעץ אחרי הבחירות לחרדים במו"מ עם גנץ".

    קריאה לנתניהו: "אני קורא לנתניהו באותה קריאה שהוא קרא לי: תפרוש לטובת החקירות. מימרן: אומר את זה מי שרק עכשיו שוחרר מהכלא על קבלת שוחד… אולמרט: אני נאשמתי שקבלתי תרומה לעמותה, לא לקחתי לכיסי. ביבי לקח חליפות ושמפניות וסיגרים".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      איזה שטויות, אם גדולי הדור אומרים לקנות חלב של תנובה אז החלב יגיד לי דעות?! דיבורים מוזרים חסרי הגיון. כנראה לא התאושש עדיין מהכלא…

    2. 2

      ציוןאין מניע שראש הממשלה יחליט על העברה של הצוללת למיצרים במיוחד לאחר החלפת השלטון שם א.כדי לחזק את הקשר.ב.גרמניה תבצע את זה בלי אישור שלנו.ג.אם יידע את מערכת הבטחון בודאי הם לא ירצו וכך זה יצא לעיתונות והרווח הפוליטי מצעד כזה היה נעלם כפי שקורה עכשיו

    3. 1

      הם ידעו מה תהיה אחריתך לכן תמכו כדיי שתגיע לאן שהגעתה שב בשקט בבית ואל תדבר